joi, 18 decembrie 2008

Urari de Craciun

In acest Craciun bantuit de recesiune trebuie sa ne platim taxelet si sa ne punem poftele-n cui...si Barak Obama a recunoscut ca a muncit la negru macar o data in viata lui.

Am inventat cele mai frumoase urari de Craciun si le dau la toata familia...vreau sa-i conving sa-mi ia ce mi-a promis mama...uneori am senzatia ca sunt mai misela decat sotia lui Obama.

Fulgii cand incep sa cada... se asterne iar zapada, pe strazile poleite...multi betivani or sa cada...

Stelele sclipesc peste noaptea de Craciun si afara ninge iar..bucura-te de Craciun..chiar daca esti boschetar

Vin sarbatorile de iarna..vine Craciunul..ne asteapta inca un an...ma gandesc cu groaza cum o sa mearga economia..la ce fata are Stolojan

De Craciun iti urez un an de 10 ori mai bun, 100 de bucurii si 1000 de zambete de copii

Urarile mele de Craciun sunt incarcate de bucurie, zapada si un An Nou fericit si din cand in cand sa faci apel la ratiune sau macar sa-i dai un bip

Celor cu bun simt le urez un Craciun Fericit si in cinstea lor am sa beau un vin fiert cu parfum de scortisoara iar nesimtitilor care intra la mall dupa ce incepe filmul le doresc sa-i ia avalansa si sa-i vedem la primavara.

In ziua de Craciun cand te indopi cu porc si sarmale si n-ai timp nici sa suspini...eu am sa-ti aduc aminte ca nu e bine sa consumi excesiv sare, zahar si grasimi.

Chiar daca n-ai caldura in casa iti urez un Craciun calduros si sa te bucuri de al tau covrig..noi am trait vremuri grele si parca nici in Razboiul Rece nu era asa de frig.

In aceste zile sfinte de Craciun imi doresc sa ninga peste scoala si sa nu mai poata astia sa dea zapada macar pana la primavar...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template